Nieuwe leden

De Koninklijke Harmonie Sint-Cecilia Grote-Spouwen is een actieve muziekvereniging gelegen in de gemeente Bilzen en deelgemeente Grote-Spouwen. Onze Harmonie bestaat uit een 40-tal muzikanten en staat onder de kundige leiding van dirigent Nico Kuypers. Het is een mengeling van geschoolde en ongeschoolde muzikanten van 10 tot 80 jaar. In ons dorpje hebben wij een rijk verenigingsleven waarin onze Harmonie een belangrijke rol speelt.

Naast het muzikale aspect hechten wij ook veel belang aan gezelligheid, plezier en ontspanning binnen de Harmonie. Onze muzikanten komen 's vrijdags samen om na een drukke werkweek 2 uurtjes gezellig muziek te maken. Wij hebben niet de doelstelling om aan een wedstrijd deel te nemen, maar willen wel nieuwe muzikale uitdagingen aangaan en de muzikale lat hoger leggen.

De repetitie gaat wekelijks door op vrijdag van 20u30 tot 22u30.

Locatie : Zaal Blondeswinning

Onder leiding van : Dhr Bart Falise

Iedereen is welkom om eens te komen luisteren.

Indien je geïnteresseerd bent om bij onze harmonie te komen, neem dan contact met ons op via
secretariaat@harmonie-grotespouwen-musiccilia.be
of
spring eens binnen op de repetitie.